Wednesday, August 27, 2008

Grøn, blomstret patchwork!



Stof&Stil lancerede i vinter (tror jeg nok...) dette grønne, blomstrede Oilily-inspirerede stof... og jeg købte en del, som jeg siden har ladet gå videre verden rundt i swaps og anvendt til babytæpper og andre småting. Men først på det sidste er det gået op for mig, hvor fedt det faktisk er... og besluttede mig for at lave en patchwork-ting med dette meget heftige stof som 'basis'. Og jeg havde jo masser af det.

Troede jeg da....

Desværre knapt så meget som først antaget, og Stof&stil har UDSOLGT og har det ikke engang i onlinekataloget længere.
Tæppet er nu 99 x 105 centimeter - og jeg er nødt til at ændre taktik; i stedet for hver anden tern i det grønne stof må det blive hver tredje. Men det er vist også OK. Lige nu er jeg fortrøstningsfuld, da jeg i dag stod på hovedet i stofferne og fandt to rester, jeg havde glemt.... så nu kan jeg komme videre; dejligt, idet tæppet nu har ligget på gulvet i to dage, mens jeg har set tvivlende på det... hvad alverden skulle jeg gøre med det?!
Men nu, med de to rester og en god portion snilde må det kunne drøjes tilpas langt, så jeg kan få mit slumretæppe... mit allerførste nogensinde, som ikke bare er deruda' i de sjove stoffer, men som har et TEMA (ja, jeg ved, nogle af Jer synes sikkert, det stadig er deruda' quer durch den Garten, men jeg synes selv, det er enormt stramt....!)

Jeg holder Jer underrettet!

No comments: