Sunday, August 3, 2008

Hjemme igen!



Så er jeg tilbage efter mine to uger på Nadine George-kursus i London. Det har været rigitg, rigtig godt at være væk, at være på kursus, at se noget andet, at sige 'hååååååårh...' mange gange om dagen, at råbe og brøle og lade stemmen gøre spændende ting, at se en masse forestillinger, at bo hos Rikke og Peter, at være Pilatesfri og gå i butikker... og i tirsdags at opdage, at struben er dalet hvad der føles som flere meter - reelt måske halvanden centimeter, men nejjjj, hvor det føles som meget mere!!!
Jeg har haft det godt, og jeg er tilbage med god energi og en fornemmelse af at have været på 'retreat' - langt væk fra alting i en verden uden kunne-burde-og-skulle, og en masse 'hååååååårh....' oveni.

Og ovenfor ser I min første lædertaske. Nogensinde. Jeg er slet ikke til lædertasker. Men da jeg så denne her - faktisk stødte jeg nærmest hovedet ind i den, og karabinhagen fik mig tilat spærre øjnene gevaldigt op - kunne jeg ikke lade den hænge. Jeg er meget, meget glad for den og bærer den med en sær stolthed - se, jeg har en lædertaske!!! Den er i støvlelæder og vil formentlig holde længere end jeg selv - og hvis andre er interesserede, henviser jeg med begejstring til http://www.stabo.co.uk/shop.html - der er også andre, lettere og lækrere lædertasker i handskeskind - også med karabinhager...

No comments: