Sunday, July 22, 2007

Swap-tasker



Jeg er del af en swap-gruppe på nettet, hvor en taske skifter ejer hver måned - hver måned syer vi en ud fra et nyt emne. I juli var emnet - på min opfordring.... - at bruge mindst ét materiale, man havde modtaget i en tidligere swap; stof, bånd, kanpper eller hvad som helst. Og jeg synes selv, ideen er så fremragende (da jeg er alt for god til at gemme på det stof, jeg modtager fra fjerne egen - det skal da gemmes! Det er noget helt særligt!), at jeg lavede to, ikke kun en.

Den ovenfor er gået til min swap-partner, som meget belejligt er Sylvia i Sorø - ingen store luftpostudgifter, især ikke, da Ulla og Simon tog den med til Sorø i bilen en dag. Den er lavet af stof modtaget i en swap fra Capri. Knappen (der er en mage til på bagsiden) er også fra Italien, og den er tyk og dobbelt og ligner en lille sandwich.

Den nedenfor er lavet af et stykket stof modtaget fra Ungarn, omend stoffet er engelsk. Og det skriger "70'erne" op imod mig, men jeg ved ikke, om det overhovedet er rigtigt?! Toppen er af sort jernbanefløjl, og foret er et stykke hvidt-i-hvidt-printet bomuld modtaget fra Finland. Den lyseblå knap har Sylvia foræret mig engang, og den pink er fra Avignon.




No comments: