Thursday, July 12, 2007

Eksploderet marimekko!


For en gangs skyld med model! Det er Marianne, der viser denne sag frem. Og hun havde ovenikøbet klædt sig farverigtigt på!

Jeg kan virkelig lide det her stof, og jeg har selv en taske (købt!!! i dyre domme på nettet) med store, røde blomster på. Jeg bliver glad af at se på det, det er, som om blomsterne smiler. Men det er jo overalt lige nu?! Så bare for at gøre noget andet ved det, 'eksploderede' jeg det med noget sort-og-hvidt stof, jeg har modtaget fra en af mine usynlige venner på nettet i en swap (meget tjekket - det er faktisk kommet fra Finland og er derfor meeeget velegnet :-)! )

Stroppen og bagsiden af tasken er i sort jernbanefløjl. Meget imod min forventning fungerer det faktisk rigtig godt - det giver tasken lidt sammenhæng og gør den mere stabil. Og en smule seriøs. En lille smule.

Den er ikke rigtig til nogen endnu, så....


No comments: