Tuesday, July 17, 2007

Canadisk taske

I sidste måned modtog jeg et mønster med posten - fra en usynlig ven i Canada. Hun havde tegnet det af til mig, så jeg selv kunne lave en taske mage til hendes; jeg havde set den på nettet og komplimenteret den.
Og den er også sjov - især, synes jeg, fordi jeg har lavet den i voksdug.


En rest fra et rodebord i Stof 2000, foret med noget af mit amerikanske stof - igen 'Opal', ligesom den lille silketaske - og en grøn række frynser fra Prag. De er som SKABT til at sidde på noget violet!

Den er ret fin. Men skal jeg lave flere, er der nogle detaljer med hensyn til bunden, jeg lige skal have styr på - den er drilsk og skal så have skråbånd på til sidst. Puha, jeg kan jo ikke lide skråbånd, og det er godt, de er gemt væk indeni.'

1 comment:

Unknown said...

I am of Brazil and I got passionate for your bag! I'm starting in this area now and I don't have molds to confection.

You have molds to direct me?

Tnks! Vania (vrbiancarelli@gmail.com)