Tuesday, July 17, 2007

Små med tykke hanke

Jeg har lovet Rikke en taske i fødselsdagsgave, og hun valgte selv - 'sådan en med tykke hanke'. Oprindeligt havde jeg lavet et par små tasker af Franks gamle sweatre, og det var dem, hun havde hæftet sig ved - så endnu en blev filtet og klippet til - og nu er den så lille, tæt og foret med lyseblåt organza. (Godt, at Frank havde så mange gamle sweatre :-)! )

Men måske hun vælger den anden... for denhar også tykke hanke, ogjeg synes, den er meget sjovere! Den er lavet af de gamle pudebetræk af groftvævet råsilke, som vi har haft i sofaen siden... øh, siden jeg turnerede med "Luft" i Svendborg,m hvor der var udsalg og jeg flottede mig med to pudebetræk! Det er længe siden!!! Ti år, måske? Nuvel - de har gjort det godt, men de var lige så stille ved at drysse fra hinanden. Men med vlieseline og foer bør de kunne klare en tilværelse som selskabstasker i hvert fald en lille tid.
Den er foret med noget VILDT flot amerikansk bomuldsstof med navnet 'Opal'. Masser af ovale former i vild fart på sort baggrund.
Vi får se, hvilken hun vælger....


No comments: