Tuesday, July 17, 2007

Kinabærepose

Kommer tid, kommer saksen forbi...

I Lyon for snart tre år siden var Carina, Anne og jeg på travetur og havnede i en baggård, hvor der var lagersalg; det er vi gode til. De solgte designersengetøj, men hvor Anne rent faktisk købte sengetøj, nøjdedes jeg med at købe stofrester - både det hvide med grønblå kopletter, som har foret f.eks. Lenes taske, men også dette sengetøj, som er gråmeleret-stribet og har hvide skrifttegn på sig. Jeg købte nok til at sy et dobbeltlagen og to hovedpudebetræk... men helt ærligt, det er bare for lækkert til at blive ligget på!

Så her er den første - lidt større end A4, ville være meget egnet til skole- eller studiebrug. Lang rem med usynlig søm, passende til at blive båret på diagonalen.

Hvem skal have den her? Jeg vil egentlig gerne selv, men jeg kan snart ikke forsvare flere... :-)

No comments: