Sunday, December 14, 2008

Trettende og Fjortende December



I går var vi ikke hjemme, så gårsdagens billede må komme idag - nemlig et close-up af en af Sylvias to IMPONERENDE chokolade-fødselsdagskager. Der er så meget chokolade i selve kagen, og den er overtrukket med et tykt lag fast og ...massiv... chokolade - og så er der lidt hindbærcreme i midten for at punktere chokoladerigdommen. Uha, uha, den er god, og det er godt, vi ikke får den så tit!



Dernæst vil jeg dele et billede af min julekalender med Jer. Jeg har ikke fået nogen julekalender i år af nogen - sådan kan det jo gå... - så jeg har selv købt mig en i postkortstørrelse. Den er af tegneren Quentin Blake, hvis streg jeg holder meget af - deter ham, der har illustreret Roald Dahl. Her ser I f.eks. den snemand, der var indeni den 10.!

No comments: