Sunday, December 23, 2007

Lillejuleaften



Det er på tide at gøre status ... hvad opnåede jeg i året, der gik?
Jo, dejligt konkret kan måles, hvad jeg har lavet af håndarbejde, som ikke har omfattet nogen form for indkøb - udover tråd, nåle, et stykke elastik etc.
Jeg deltog i en gruppe på nettet, der havde som mål at lave 12 projekter i årets løb, udelukkende af materialer fra lageret. Skønt! Jeg fik brugt en hel del af bunkestofferne, og der er kommet både tasker, chiffontørklæder og julehjerter ud af det... og ovenikøbet hjalp jeg også Charlotte af med lidt af hendes lager; den sort-grønne taske er lavet af noget af det stof, hu har haft liggende alt for længe.

Det eneste nyindkøbte i de 12 projekter har været foer-stoffet i Carinas taske (det er trykt med små yoga-damer...) og de blåprikkede lommer på den blå taske - det stof kom engang i foråret. Ellers er det hele fra poser og kasser, og det er en dejlig fornemmelse!

No comments: