Tuesday, September 25, 2007

Skagen!


Hænderne har været i Skagen, og det har derfor været småt med syning og sager.... men her er lidt at kigge på alligevel;
Frank er her i færd med at udføre en redningsdåd og skubbe et historisk Mahnmal ind på land og derved redde det fra den totale udslettelse; også en slags håndarbejde....



Og jeg havde syet en taske, lige inden vi tog afsted; her er den 'on display' lige nedenfor terrassen. Og ja, huset ligger vitterligt i vandkanten! Det bedste sted i verden!!!
Tasken er syet af et par af Tomomis bukser. Hun havde venligt overdraget dem til mig med besked om, at hvis ikke jeg kunne være i dem (og nej, det kunne jeg på ingen måde....), kunne jeg bare lave en taske. Som sagt, så gjort. Foret med buksens eget foer og nu sendt til USA som en swap ud fra temaet 'Cut Up YOur Clothing', en recycling-idé, som fandt begejstret opbakning fra de usynlige venner på nettet.

Og så til at slutte af med; det har intet med hænder at gøre, men vi fik uventet besøg af hugormen Hugo. Hugo er lidt over 50 cm lang og vores første hugorm. Vi klappede ham ikke.
Han var noget forvirret og forsøgte at flygte fra os ved at søge.... opad...

No comments: