Monday, September 3, 2007

Oprydning!

I weekenden fik vi gæster - der skulle både brygges øl og huses en overnattende, så jeg var NØDT til at rydde op på mit værelse - som jo også rummer gæstesengen. Ikke nok med at man skal kunne gå på gulvet - man skal også kunne slå dobbeltsengen ud, så der var ingen vej udenom.

Her er resultatet - omend det næppe holder så længe, jeg tror, jeg vil begynde at strø ting ud over det hele igen lige om lidt...
En stor pose med alt muligt stof. En stribet pose med bomuld-og-lycra til gymnastikdrageter. En høj bed-roller med de fine, printede amerikanske quiltestoffer. En mindre plasticboks med uldstoffer. En lav bed-roller med silke, chiffon og chenille. En papirspose med silketørklæder til fixering. En (fra Godiva! :-) ) med silketørklæder, der skal rullesømmes, men som ellers er klar. En rød pose med vinyl, voksdug, velour og fløjl. En sort papæske med rester og to skotøjsæsker med ting, der er startet - og som 'bare liiiiige' skal have en søm, en stikning, sættes sammen og næsten er klar.

MEEEGET stolt.
Så er der tre bunker papir, breve, sedler og udklip - har samlet sig siden nytår - som skal sorteres, men ellers er dette måske første skridt på vejen til at blive tjekket. Hvem ved?

I lørdags gik jeg forbi R.O.O.M - den hundedyre Conran-møbelbutik i Nørregade. Og de havde stofprøver på udsalg. Så jeg købte nogle stykker og nogle uldne pudebetræk og viste det glad frem, da jeg kom hjem - det hele endte i sofaen, og vupti - så flyttede Pips ind i dyngen....

No comments: