Wednesday, September 12, 2007

De seneste tasker....


Jeg har ikke været så god til at få postet billederne af de seneste tasker. Og lige nu er der ikke så meget gang i syningen, som jeg gerne ville det - er kommet hjem fra turné og har været godt brugt... og er igen i gang med at undervise. De lange aftener kræver en del, og jeg bruger en del tid på at rekreere... og derfor synes jeg, jeg leger alt for lidt med mit fine stof.
Men her kommer lidt at se på - lavet hen over de sidset to måneder eller så.

Øverst ser I stuedøren - den er lidt overlæsset, men jeg smiler, når jeg ser den!


Denn er lavet af nogle af de glade yndlingsstoffer. Jeg havde besøg af nogle af veninderne, og de syntes, tasken med katte, blomster og boomeranger var alletiders. Den oprindelige er nu foræret til Solveig, men denne er blot den første i en en hel række 'to come'. Det er sjovt at sy de blandede tasker!
Denne er foret med noget stof, som Sylvia har foræret mig.


Der var lidt af det eksploderede marimekko-stof til overs; så der skete en lidt mindre taske, kæk og handy, lige til at svinge over skulderen.


Og så fik jeg endelig en koriandertaske selv. Den er for lille... ja, jeg ved det, jeg bør lære at klare mig med mindre end en størrelse bærepose... men den er fin, den er lækker, og jeg har så bare en plasticpose i hånden ved siden af.... Hmmm, og når jeg for alvor bliver træt af det og syer en større, har Iben lagt billet ind på denne her :-).

Igen er den foret med lysegråt bomuld, og stroppen er halvt i gråt fløjl.

No comments: