Friday, March 14, 2008

Lone syr til igen!!!



Det er dejligt at have fødselsdag - pakker bliver ved med at tikke ind, det er noget så skønt!
Lone har syet et sofapudebetræk - og ikke et hvilket som helst et; det er specielt rettet til MIG og har derfor både springende gedebukke - et herligt minde om dengang, da kollektivet 'tre piger og en ged' var det bedste sted at være for både de tre piger og geden - og henvisninger til den hund, vi en dag skal have - og lidt patchwork i trekantet, firkantet og cirkelform!



Texo ergo sum - det må være Lones motto, og jeg siger tak, fordi jeg her får lov at låne det.... jeg konstruerer, jeg sætter sammen, jeg syr - altså er jeg. Nemlig!!!



Det at lave ting om fra noget til noget andet og gøre det personligt og unikt hedder på moderne dansk 'at customize' - og når det gøres på denne måde, er det da slet ikke til at stå for!!!!



For the non-Danish audience: this says "When one of us dies, I want to get a dog"!

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.