Sunday, June 24, 2007

Patchwork?


Klik på billedet for at se det i større størrelse.

Jeg er ikke den store haj til patchwork, men tænkte 'hvor svært kan det være?!' og gik i gang - først lavede jeg en firkant a la 'log cabin'-ideen, og det tog jo ingen tid, men var til gengæld lidt kedeligt. SÅ to g jeg fat på dette her - en lidt større, lidt dybere og langt mere anvendelig udgave af 'sorbet'-tasken. (Jeg skal dog vist arbejde lidt på proportionerne... den er ikke særlig elegant, som den er...)
Her er masser af stof fra de forskelligeste dele af verden - fra nogle af mine swaps på nettet, fra USA og mine online-eskapader, fra rejserne og bl.a. fra Frederiksberg.

Topstykket med den sære bue i trykket er fra en kvart dug, jeg fik sendt af en usynlig ven i Ungarn. Ikke umiddelbart noget, jeg sådan kunne bruge... men til noget som dette er det jo skønt - så sker der lidt andet end bare striber.
Den er ret hyggelig. Ved ikke lige, hvem der skal have den.

No comments: