Friday, March 16, 2007

Dametaske!


Sådan - nå, jeg kan altså også sy andet end store skuldertasker. :-) Det er ret sjovt at prøve.
Denne her er af en næsten brugbar størrelse, der kan vel være lidt mere end to liter mælk i - men stadig er den for lille for mig, der plejer at PROPPE mit liv ned i hvad jeg har for hånden.
Jeg ser på denne her og tænker - hvor er den fin... og hvor har jeg intet som helst at bruge den til...

Det storblomstrede stof fra Stof og Stil er utrolig populært - rent forår. Og denne er så foret med noget af det prikkede-og-samtidigt-stribede kjolestof, jeg arvede efter min mormor. Det er tyndt, lidt stift og let og ganske blankt i bomuldsoverfladen, og jeg har ikke rigtig vidst, hvad det skulle... men med vlieseline på er det perfekt til taskebrug.

Ingen lukning på denne her - jeg tror bare, det skal forblive en 'model bærepose'.

No comments: