Sunday, March 18, 2007

Nyt stof - ny taske!


Jeg bevæget mig rundt på et skråplan i nogle uger ... jeg har bestilt fantastiske stoffer på nettet. Dette her hedder "finlandia" og var meget, meget billigt et sted i USA. (Faktisk er stofferne ikke så dyre - forsendelsen trækker derimod tænder ud, og når man så indimellem får en gevaldig toldregning oveni... whauw. Jeg har ikke noget imod at betale tolden, men jeg ville ønske, jeg forstod reglerne?! ) Nå - det her ser fantastisk ud!!! Og denne lille dametaske - cirka mage til den sommerblomstrede, som imorgen bliver sendt til Australien som en "swap" - er virkelig laber. Foret med hør-voksdug og skal gemmes til en særlig lejlighed. Igen - jeg har ikke noget at bruge en så lille taske til, men for første gang har jeg lyst til at beholde den :-)!

No comments: