Wednesday, March 28, 2007

Smæk for skillingen


Sådan - inspireret af Sylvias enorme hagesmæksprojekt - se på http://www.flickr.com/photos/40782717@N00/427997301/! - måtte jeg også forsøge mig udi hagesmække. Det er måske ikke det, jeg blir mest hooked på, faktisk er der en hel del skråbåndsarbejde, som jeg bestemt ikke er begejstret for, men hvad der var fantastisk tilfredsstillende var de små savlesmække... klippet ud af et 70'er-håndklæde, kantet med tæt siksak, påsat en enkelt tryklås - og færdig. Herligt, og det tager ingen tid at lave dem. Tippet være givet videre til alle jer mødre derude - da jeg lige har set, hvad de koster at købe i butikkerne, foreslår jeg alle at ofre et enkelt håndklæde eller en sweatshirt på ideen!

Zoo-stoffet er fra cheapthreads, og det er superlækkert - leder stadig efter det perfekte at lave af det; det er meget børnet, og det er egnet til både drenge og piger.

No comments: