Sunday, May 25, 2008

Igår talte jeg med Charlotte, og da gik det op for mig, at jeg slet ikke har opdateret bloggen. Ikke, fordi der er sket voldsomt meget på håndarbejdsfronten... men lidt har også ret, især, når vi nu tager i betragtning, at jeg både har været i Stockholm, arbejder og skriver ansøgninger. Men her er altså lidt at kigge på.
Først - en hagesmæk til den intellektuelle familie. Mor eller far kan læse, mens baby spilder.



Hagesmæk til den retroglade frotte-fan. Det er det fedeste frotte, jeg vil sy mig selv en pyjamas i det!!! Og pågældende baby kan spilde al sin juice, det meste af kroppen vil være nogenlunde tør alligevel, hvis denne her er i spil.



Så er der en hagesmæk med dyr og musik. For den familie, der gerne vil stimulere juniors kreative sider. Syng en sang om en giraf og se, hvad der sker.



Og sluttelig en sutteklud med mange fine mærker at pille ved og bide i.

No comments: