Wednesday, November 21, 2007

Den første julepynt



I sidste uge måtte jeg tage mig gevaldigt sammen for at lave det første stykke julepynt til en swap. Jeg tænkte, det var smart at melde sig til, så fik man da lavet et eller andet...

Planen var at sy et flettet julehjerte, på en eller anden måde, og det skulle være lækkert og labert og se dyrt ud. Men jeg kunne ikke få det til at fungere, så jeg udskød og udskød.

Til slut fandt jeg dog ud af, hvad der var galt - jeg havde valgt alle mine fancy yndlingsstoffer, med mønstre og farver og jeg skal komme efter dig... og det fungerede slet ikke; i tredje forsøg fandt jeg ud af, at det kun holder, når den ene halvdel af hjertet er mønstret, den anden halvdel er ensfarvet.
Så gik det meget bedre. Og dette julehjerte er på vej til Las vegas....!

No comments: