Thursday, October 11, 2007

"bunting"



Jeg besluttede at kaste mig ud noget nyt - for at bruge nogle af resterne og for at gemme nogle af de fine stoffer til simpelthen at SE på og ikke bruge eller forære væk; de skal bære være lækre og pæne og kigges på.

Inspireret af forskellige - især engelske og amerikanske - websites og blogs har jeg kastet mig ud i guirlander. Og jeg har måske taget opgaven lidt for alvorligt - det er meningen, de skal flagre og være løse og lette, mens mine vist går hen og bliver meget stabile og faste ... jeg kom til at tænke 'holdbarhed' og satte stærk vlieseline på dem allesammen...

Men hvad, det skal prøves; jeg tænker på at sætte noget meget let stof bagpå og simpelthen zigzagge dem for at give dem et lidt mere tilfældigt look - jeg er bange for, at jeg - hvis jeg syr og vender dem og presser dem - ender op med en snor fuld af stive papstykker....

Følg med - this is only the beginning....

No comments: