Friday, May 25, 2007

Joint venture 3

Så er vi ved at være der - nu synes jeg, det ligner lidt af det, jeg havde i tankerne.


Igen var det en bund med hjørner... men hæklet denne gang, og med en tunget hvid kant foroven. Så jeg forsøgte at gå "med" det igen - og denne gang med noget større held. For at prøve at få den 'papirspose-effekt' frem, som strikkesøsteren nævnte - den med de fire hjørner - syede jeg de fire foldekanter op med en enkelt stikning... men den er jo blød og giver sig, selv om jeg har stivet den af med det stiveste lærred, jeg har, så det fungerer ikke helt. Men optisk trækker de fire ned mod hjørnerne i bunden... så på den måde hænger det da sammen. Denne er igen ganske stor - faktisk næsten så stor, at jeg ville kunne bruge den selv. På en god dag. ( Hverdags sværger jeg jo selv til noget i størrelse Aldi-pose eller større!)


Jeg opgav også løbegangen i toppen, de blev ved at ligne boldnet... og på denne måde synes jeg allerede, det er bedre. Denne her har noget af det 'cute', jeg gerne ville have frem. Nedenfor er det billede, der inspirerede hele dette mini-projekt. Ikke, at jeg har adgang til bogen, så der er fri impro ud fra dette ene foto. Forslag til forbedringer modtages med glæde!



No comments: