Saturday, July 12, 2008

babytæpper



HURRA, jeg har fået et nyt kamera!!!
Efter næsten tre uger uden digitalkamara har jeg virkelig opdaget, hvor meget jeg rent faktisk bruger det - jeg elsker at knipse, og det er alle tiders med Holga - men noget helt andet! Mine håndarbejder, f.eks. - dem vi jeg jo ikke lave fotokunst af eller med, så de skal bare foreviges - og der er det lille digitalkamera da noget fiksere, hurtigere og billigere at bruge!
Jeg tabte det gamle kamera den sidste feriedag i Skagen - og har nu købt et mage til på ebay. Hurra, jeg er tilfreds - og her får I så lidt at kigge på.



Babytæpper til henholdsvis Rikke og Sandra, som begge skal føde i august, og som begge (tror!) ved, at de får hhv. en pige og en dreng - derfor de farveafstemte to tæpper. (Drengetæppe med flyvemaskiner og jordbær, pigetæppe med så meget lyserødt, som jeg overhovedet kunne finde .... )
Begge er foret med det umådeligt bløøøøøde fleece fra Stof&Stil, og begge er kantet med hjemmelavet skråbånd. De er begge meget yndige og lækre, og jeg håber, babyerne vil føle sig tilpas i dem!

1 comment:

Sheree said...

I love these!! You combined all the fabrics perfectly!

sheree