Wednesday, February 7, 2007

Månedens Projekt - januar


Jeg har meldt mig til '12 projekter i 2007' - et tiltag, der allerede har vist sig at være meget inspirerende for oprydnings- og sparegenet! Meningen er, at man skal lave et håndarbejdsprojekt pr måned - som er lavet af det materiale, man allerede har liggende. 'Reduce your stash' kunne være nøgleordet! Og da jeg, to dage inden jeg opdagede, at projektet fandtes, netop havde syet en pose på størrelse med et køleskab, hvori jeg kunne lagre mere stof, som ellers bare flød ud over det hele.... ja, så tøvede jeg ikke med at melde mig til.

Naturligvis kan man lave flere end én ting pr måned - men én ting er i hvert fald at sy-strikke-hækle i projektets ånd.

I januar blev det et antal tasker - de bæres på skrå hen over kroppen og har en bred strop, der ikke snærer. Jeg fik en selv, Clare fik en, Charlotte fik en, og disse to skal nok få ben at gå på.
Det sorte-grønne stof er i øvrigt noget, Charlotte har sorteret fra sit stoflager - så ikke nok med at jeg reducerer mit eget lager... jeg hjælper hende også af med hendes overskud! :-)

No comments: