Wednesday, March 5, 2008

Quiltedebut... work-in-progress



Så er jeg begyndt at patchworke.
Der er fire gravide i vennekredsen, deriblandt min søster, og jeg går ud fra, at der i hvert fald bliver én pige blandt de fire babyer... så jeg er startet. En god måde at bruge nogle af stofferne fra de forskellige stof-swaps på - jeg har undervejs modtaget ikke så få stoffer, som jeg aldrig selv ville have valgt, og deriblandt rigtig mange tøsestoffer. Lyserøde blomster og sager er velegnede til babytæpper - så her kommer de da til deres ret!



Men der bliver jo nok også en dreng, så der skal også være noget, der er lidt mindre pink... og jeg har så lejlighed til at bruge mine yndlingsstoffer fornuftigt! :-) Bemærk, hvordan det er lykekdes mig at sniiiiige lidt korianderprint ind.



Jeg vender tilbage, når de er blevet lidt mere færdige!!!! Dette er kun 'toppene', det vil sige de øverste lag - dertil kommer så pladevat - eller andet fyld - og en bagbeklædning.

No comments: